Tuesday, August 3, 2010

Selamat Datang!

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,


Selamat datang ke blog saya di mycybertiam.blogspot.com


Melalui Blog ini, saya akan berkongsi dengan Anda, ilmu  yang saya perolehi hasil daripada membaca majalah Solusi, buku-buku agama, motivasi, perniagaan & juga novel2 terbaik keluaran Telaga Biru.  Insya Allah, saya juga akan berkongsi dengan Anda buku2 yang menarik yang saya belikan untuk anak2 saya. Kini lebih mudah....semua buku2 tu saya pilih & beli melalui Kedai Buku On-line saya!


Sekarang......saya dah tak perlu luangkan masa untuk ke kedai buku lagi dah! Semuanya 
hanya di depan PC/Laptop, di hujung jari & buka 24jam. Accessable di mana2 aje....yang
ada internet access la kan :-) Cuma pilih buku, bayar melalui on-line banking @ kad kredit... 
buku terus di hantar ke rumah! Klik sini untuk ke kedai bukon-line saya


Jom bersama saya...Membaca buku, Jana Ilmu, Sebarkan Ilmu &Jana pendapatan extra :-)


Syahrin Azri Yahya
012-2126580

1 comment:

  1. Tahniah sahabat!!!!.
    Teruskan usaha yang murni ini. Semoga anda berjaya kelak.

    ReplyDelete