Sunday, August 22, 2010

4 Cara Mudah Membeli Buku On-Line

Dengan system yang user-friendly, saya pasti anda tiada masalah untuk membeli buku di Bookstore On-line saya. Mudah-mudahan, gambar + step di bawah memudahkan lagi
urusan pembelian Anda :-)


Taip & Masuk ( Gunakan Internet Explorer browser ye)
www.stormresders.net/kedaipapa

1. Login/Daftar Masuk
    -  Klik "daftar masuk" di bahagian atas sebelah kanan web
    -  Bagi yang pertama kali nak beli buku, klik button merah tu untuk mendaftar
    -  Isi maklumat yang diperlukan & tekan button "hantar"

2. Aktifkan akaun Anda
    - Klik Ok, masuk email anda & cari email dari stormreaders. 
    - Klik link yang ada dalam email tu & keluarlah "Email verification successful"...
      so job done :-)

3.  Pilih Buku & Cara Bayar
     - Pilih buku kegemaran anda. Klik "Teruskan membeli-belah" jika anda ingin 
       membeli lebih dari sebuah buku.
     - Dah cukup shopping? OK...klik button "Beli" & anda akan  diberi pilihan 
       cara pembayaran iaitu pembayaran bank ( on-line transfer ) atau dengan Kad Kredit.

4.  Bayar & Email
     - Setelah membuat pembayaran bank on-line tranfer, masukkan no ref. transaction.
     - Masukkan info yang diperlukan jika membuat pembayaran melalui kad kredit.
     - Emailkan bukti pembayaran (print screen info pun ok jugak!) kepada
       pembayaran@stormreaders.comkepada saya : syahrin.yahya@gmail.com
       saya akan bantu mempercepatkan proses verification :-)

Ada apa masalah hubungi saya ye ....012-2126580 Syahrin Azri Yahya :-)    

No comments:

Post a Comment